livetsomlaleh

Direktlänk till inlägg 13 april 2013

FÖRSTA INLÄGGET

Av Laleh :D - 13 april 2013 11:16

Hej! Det här är då min nya blogg, (Jag hade en för lääääänge sen)

Jag heter Melaleh på msp och ni får gärna bli vän med mig, hehe   

Tycker det är kul att blogga och hoppas att ni läser ! ♥

  

KRAM LALEH ! 

Msp
 
 
Emmylina2

Emmylina2

13 april 2013 11:31

Hej. Du har gjort ett bra jobb med din blogg. Jag har haft bloggplatsen ganska länge, och jag tycker det är kul att hjälpa andra med deras bloggar, jag vet några riktigt coola trix. Så därför erbjuder jag dig min hjälp! Om du vill se hur din blogg kan se ut, så kolla på min och min bästis blogg: www.always2.bloggplatsen.se
Ha en bra helg, så kanske vi hörs här. Hejdå! (x

http://www.always2.bloggplatsen.se

Laleh :D

13 april 2013 15:43

Först: Tack!(: Sen: Jag vet inte riktigt vad du menar med hjälpa? Skulle gärna vilja veta det först xD Fin blogg du har btw!

 
Emmylina2

Emmylina2

13 april 2013 16:59

Hej igen :D Jo, jag såg t.ex att du behövde hjälp med muspekare, vilket jag kan fixa. Sedan så kan jag också fixa så att det faller saker från bloggen, t.ex dansande bananer! :D Och massa kul. Så, vad sägs? xD

http://www.always2.bloggplatsen.se

Laleh :D

14 april 2013 08:50

Ja jag behöver hjälp med muspekaren, skulle du kunna säga typ ''klicka här för att lägga in den'' och så c: Men dansande bananer vet jag inte haha xD Går det att välja på annat?

 
Emmylina2

Emmylina2

14 april 2013 12:38

Vet du vad, jag ska göra en video där jag visar hur man lägger in muspekaren. Jag lägger upp det på en ny blogg sen och länkar.
Ja, du kan självklart välja något annat än dansande bananer. Det finns nallar och hjärtan, och massa mer. Och jag kan lägga in massa fina saker. Du kan få en rörlig bakgrund till bloggen, typ glittrig eller något annat. Massa saker. Klocka kan du också få. Nu ska jag göra den där videon, chiao! xD

http://www.always2.bloggplatsen.se

Laleh :D

14 april 2013 16:21

Okej bra att du gör en video så jag fattar ^^ Vad heter hemsidan där man kan fixa dansande bananer? Haha xD

 
Emmylina2

Emmylina2

14 april 2013 12:39

PS: Du kan också få en bild längst upp på bloggen, alltså header

http://www.always2.bloggplatsen.se

Laleh :D

14 april 2013 16:23

Okej :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laleh :D - 28 april 2013 11:40


Har varit väldigt oaktiv ett tag! Ber om ursäkt, sorrysorrysorrysorry    Har iallafall börjat med en ny serie på msp, MÖRDAD! (Ja, med stora bokstäver xD) Den börjar bli rätt spännande nu, och det är bara del 2 hitills. Tycker verkligen att d...

Av Laleh :D - 20 april 2013 16:00

Idaaag såå haaar jaaag, slääääppt deeel 1 i miiiin nyaaa seeerieee! Populär heter den.    Blev nöjd med den! Det kommer hända mycket i den.. så jag får planera så den inte blir för lång xD   See deeen! Jag tror inte att du kommer ångra dig!...

Av Laleh :D - 19 april 2013 13:38

Its friday!      Hahahah  ANYWAYS, idag tänkte jag släppa min nya film, (del 1 i min nya serie :D) OCH jag ska ha filmkväll med mina två typ bästa vänner, eller närmaste eller jaaa..vad man väljer att kalla det.  Ett svårt val står jag in...

Av Laleh :D - 17 april 2013 14:54


Tjeeena! Idag i skolan hade jag ett NO prov, det var väl så bra som ett prov kan vara. Det var äcklig lunch (tyckte jag D:) typ hawaiiikyckling? Jag gillar inte ananas sååå..   Jag är hungrig just nu! Och det finns inget gott hemma!   <-- ...

Av Laleh :D - 15 april 2013 17:21

Tjeena! Idag hade vi matte, det var okej. Antar jag. Jag tycker att matte kan vara ganska kul, om jag förstår såklart! Men idag så var det nåt med x och y och jag fattade inte.    Annars har det väl varit som vanligt.. vi hade musik? xD Sen ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ♥ Det här är en msp och irl blogg c: På msp heter jag Melaleh! Hoppas ni läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Mini Rage Face Blush Smiley

Ovido - Quiz & Flashcards